Zapiski przyjaciela collie.

Odkryć Sosnowy Las

wtorek, 27 listopada 2012

Prosta a jakże piękna recenzja usłyszana w sobotę. 
- Przeczytałem swój fragment i zadumałem się, a trwało to 40 minut. Nad jednym krótkim fragmentem!




" – A więc...jakie jest moje zadanie? – przez chwilę wydaje mi się, że nie jestem sobą i rzeczywiście przeniosłem się do innej przestrzeni. A może to tylko sen?
Strażnik Historii uśmiecha się szeroko i podsuwa mi pod nos „Opowieści z Sosnowego Lasu”.
– Uwierzyć w Świat. Opowiedzieć o wszystkim, co słyszałeś i z czym się spotkałeś. O tym, co się teraz dzieje. Wiesz przecież, że to prawda i każdy może odkryć Sosnowy Las w zwykłym lasku, do którego wybiera się codziennie na spacer z psem. W tej księdze pozostało jeszcze dużo wolnego miejsca – historia wciąż trwa i każdy może do niej dopisać swoją własną, niepowtarzalną stronę." 

0 komentarze: