Zapiski przyjaciela collie.

Coraz lepiej nucę celtyckie "Will Ye Go Lassie Go"

środa, 30 marca 2011


Muszę się przyznać się, że melodia „Will Ye Go Lassie Go” – irlandzka, szkocka czyli celtycka, tak zapadły w uszy mojej rodziny, i z tego co dotarło do mnie dzisiaj wiem, że także czytających te zapiski, że nie mogę się powstrzymać, by nie wkleić jeszcze dwóch filmów. Zobaczcie zresztą sami, czy nie warto nucić i oglądać piękne szkockie widoki.

W tym miejscu chciałabym podziękować Patrikowi Martin z Francji prowadzącemu forum www.collie-online.com za zgodę na możliwość umieszczanie zdjęcia "Trefoil" oraz wklejania informacji opracowanych przez niego. Dostałam od niego e-maila z linkiem do strony, która najlepiej obrazuje irlandzko- szkockie, a więc celtyckie pochodzenie collie rough- zobaczcie http://www.collie-online.com/rub_histoire/page6.htm.

Jest mi także niezmiernie miło, że w zapiskach zaczynają się pojawiać komentarze.  Cieszę się, że mogę się z Wami podzielić chwilami.  Zapiski posiadają już także dwóch obserwatorów, których gorąco pozdrawiam.
Wiem, że obiecałam umieścić dzisiaj kolejny zapisek, powinno się udać. A tymczasem dalej nucę ...

0 komentarze: