Zapiski przyjaciela collie.

Tak wygląda szczęśliwy collie

sobota, 21 maja 2011
Collie potrafią pokazywać swoją radość w sposób czytelny. Kiedy jesteś świadkiem danej sytuacji, kiedy patrzysz na nie, wówczas wiesz i czujesz to co one, wiesz, że właśnie w tym momencie, to jest radość ! To niesamowite uczucie, bo jednocześnie wiesz, że collie nie ukrywa swojego szczęścia. Jak ja za to kocham psy !  Kiedy się cieszą. to robią to prawdziwie, bo pies nie udaje.  Co więcej okazywanie szczęścia i radości pokazuje przez całe  swoje życie. Pies nie mówi- mam już tyle lat, nie wypada mi, co inni pomyślą -pies po prostu się cieszy. 

Szczęśliwy collie wygląda podobnie jak „prawdziwie” szczęśliwy człowiek. Morda rozluźniona i rozchylona, dolna szczęka nieco opada, morda lekko zaokrąglona, mięśnie mordki rozluźnione, oczy łagodne i rozrzewnione. Kiedy biegnie szczęśliwy collie wówczas zatacza koła przy tym kręci całym tułowiem, liże. Sama czysta radość, samo szczęście.

Foto :  Z prawej strony dwie siostry, BALANCE OF POWER Grenwood  FCI i BIG DREAM Grenwood FCI ( ur. 24.04.2009 )

Dzisiaj widziałam właśnie szczęście collie, tak intensywne były to emocje , że koła małe i duże zataczane były w domu i na polu. Było to szczęście, od którego morda się nie zamykała,  od którego oczy rozbłyskały na boki  płomieniami radości. 
Spotkały się dwie siostry. 
Patrząc na nie, na tę radość, sama doświadczyłam wiele szczęścia.



0 komentarze: