Zapiski przyjaciela collie.

Moje zainteresowania i pasje

niedziela, 18 grudnia 2011
Zgłosiłam blog "Zapiski przyjaciela collie" do konkursu "Blog Roku 2011" kategoria" Moje zainteresowania i pasje" organizowanego przez spółkę Grupa Onet.pl Spółka Akcyjna.

Najbliższe terminy konkursowe
15.12.2011 - 12.01.2012 - Zgłaszanie blogów do konkursu
12.01.2012 - 19.01.2012 - Nominowanie blogów (głosowanie SMS)
19.01.2012– 07.02.2012 – Nominowanie blogów (głosowanie SMS) do wyboru Bloga Blogerów

 
Blog o pasji życia. Moje pasje -collie, podróże, fotografia, muzyka, zdrowe jedzenie, ekologia, sport unoszą mnie codziennie do góry, do góry coraz wyżej.

Życie to bogata kopalnia wydarzeń- od zwykłych czynności poczynając, jak chociażby mozolna praca, od której drętwieje szyja, kawka u przyjaciół, udeptywanie kapusty, zagniatanie chleba na zakwasie, bieganie po lesie z napędem dwóch collie przy pasie, spotykanie ludzi głodnych życia, aż po  odkrywanie świata poprzez podróże.

Moje zapiski powstały z myślą o przyjaciołach, dla których chcę zatrzymać przeżyte okruchy czasu, by móc się nimi podzielić. Cieszę się, że Bóg dał mi życie, rodzinę, przyjaciół i collie, a że życie stale przynosi nowe historie, zatem zaczynam. 




0 komentarze: