Zapiski przyjaciela collie.

Gulasz z pokrzywą

niedziela, 29 kwietnia 2012

Nie może być tak, że moje collie dostają na śniadanie pokrzywę, na kolację pokrzywę, a ja nic ? Nie zdążyłam dodać pokrzywy do niedzielnej jajecznicy, ale na obiad już nie mogłam odpuścić. W planach na niedzielny obiad miałam placek ziemniaczany z gulaszem. Mikołaj wyszedł przed domem i zaraz znalazła się świeża pokrzywa. Umyłam i wrzuciłam do gulaszu. Potrawa nabrała innego zapachu i smaku. Spróbujcie sami.



Placek ziemniaczany z pokrzywą i gulaszem
Składniki na placek: mąka, jajko, utarte ziemniaki
Składniki na gulasz: mięso, pokrzywa, mąka do zagęszczenia sosu, przyprawy
Smażymy lekko mięso na patelni, potem wrzucamy do garnka, zalewamy wodą i gotujemy, przyprawiamy. Pod koniec gotowania dodajemy liście pokrzywy.
Smażymy placek ziemniaczany, nakładamy gulasz z pokrzywą, składamy na pół placek.

0 komentarze: