Zapiski przyjaciela collie.

Codzienny galop

piątek, 8 lipca 2011
Po przyjeździe z wypoczynku nad jeziorem w Górznie wpadłam w codzienny galop. Ten zwrot bardzo mi się podoba, zwłaszcza gdy nucę sobie piosenkę „Galop” zespołu Zakopower z albumu „ Na siedem”. Coraz więcej spraw, wszystkie ważne i każda jest na wczoraj, istne szaleństwo, nieustający galop.


Album „ Na siedem”Zakopower
Muz. Mateusz Pospieszalski
Słowa Sebastian Karpiel Bulecka, Bartłomiej Kudasik

Galop
 
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca gnam
Galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca gnam

Nim pierwszy kur zapieje
i ja i ja i je
już mi na karku siedzi
jego wrzask
budzi mnie
na nic ucieczki próby
i ja i ja i je
pogania bez litości
trzyma się tak jak cień

Galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca gnam
Galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca gnam

kiedy próbuje zwolnić
i ja i ja i je
on czuwa i ostrogi
wbija wnet
w boki me
czasami tylko marzę
i ja i ja i je
że biegnąc
kiedyś też
zmęczy się

a choćbym uciekł na kraj świata
szczyt osiągnął dna
on wiernie siedzi mi na głowie
każdy ruch mój zna
a choćbym uciekł na kraj świata
ręka dotknął gwiazd
to wiecznie siedzi mi na głowie
mój przyjaciel czas

a choćbym uciekł na kraj świata
szczyt osiągnął dna
on wiernie siedzi mi na głowie
każdy ruch mój zna
a choćbym uciekł na kraj świata
ręka dotknął gwiazd
to wiecznie siedzi mi na głowie
mój przyjaciel czas
a choćbym uciekł na kraj świata
szczyt osiągnął dna
on wiernie siedzi mi na głowie
każdy ruch mój zna
a choćbym uciekł na kraj świata
ręka dotknął gwiazd
to wiecznie siedzi mi na głowie
mój przyjaciel czas

Galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca gnam
Galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca galop
Biegnę- Padam- Wstaję
Bez końca gnam

Foto. ALLEMANDE Grenwood FCI w Toruniu


W czasie tego galopu moje collie są dla mnie istnym błogosławieństwem. Wspólne spacery, a w lipcu dochodzi jeszcze muzyka. To dziwne połączenie wynika z moich zamiłowań muzycznych oraz z plenerowych imprez organizowanych w Toruniu w ramach kulturalnego lata. W ten piątek wzięliśmy udział w koncercie Muzyka Ludów Europy, na którym występowały zespoły folklorystyczne ze Szkocji, Chorwacji i Polski. Była szkocka kratka, tańce, instrumenty. Dwie godziny dobrej ludowej muzyki. Koncerty plenerowe dla niezwykła gratka dla miłośników psów i muzyki, dlatego warto korzystać. Pełen program imprez w Toruniu znajdziecie tutaj www.kulturalnelato.pl


0 komentarze: