Zapiski przyjaciela collie.

Cremi w przedszkolu

poniedziałek, 25 lipca 2011
Nie wiem czy spotkaliście się z takim zdarzeniami, które powodują dreszczyk na grzbiecie. Ja często doświadczam właśnie takich momentów w życiu. Otóż czytaliście pewnie mój poprzedni zapisek dotyczący małej Bianki wśród collie, nie przypuszczałam, że po takich przeżyciach ( które opisałam tutaj "Być z collie" ) dostanę wiadomość od Cremi „CREAMY COFFEE Grenwood FCI” o jej spotkaniu z dziećmi w przedszkolu. Życie samo ułożyło niewiarygodny scenariusz kolejnego zapisku. Dzisiaj dostałam wiadomość, od której łezka kręci się w oku i serce gwałtownie przyspiesza, gdy czytam „ z wielką radością mogę podzielić się zdjęciami Creamy ze spotkania z dziećmi w przedszkolu.”
 "CREAMY COFFEE Grenwood FCI w czasie spotkania edukacyjnego z dziećmi w  przedszkolu" fot. Karolina Bugajewska

W czasie spotkania czytana byłą książka „Lassie wróć”. Dzieci rozmawiały o pieskach, jaką rolę pełnią w społeczeństwie, jak się je karmni, pielęgnuje, o tym jak się lubią bawić. Dzieci miały za zadanie narysować(namalować) Creamy, na zdjęciu są prace dzieci  5-cio letnich. 
 "CREAMY COFFEE Grenwood FCI w czasie spotkania edukacyjnego w przedszkolu i na rysunkach" fot. Karolina Bugajewska

Każde dziecko dostało kolorowankę, żeby mogło zabrać do domu i opowiedzieć o całym zdarzeniu rodzicom. Cremi zwiedziła całe przedszkole, gdzie mieści się 5 grup dzieci w wieku od 3 do 6 lat i wszędzie rozdawała swoje uśmiechy.

Patrząc na te zdjęcia, już nie wiem co mnie bardziej cieszy, czy uśmiechnięty pysk collie Cremi, czy radosne twarze dzieci, czy fakt, że Cremi daje tyle radości nam wszystkim. Sama pamiętam jak to było kiedy wzięłam udział w spotkaniu z dziećmi z tatą Cremi, a dzisiaj z łezką wzruszenia patrzę na te zdjęcia jak kolejny collie, porusza serca i umysły dzieci. Kochani, dziękuję !!!!

0 komentarze: